lifewithoutmysister.reismee.nl

Life at tilburg university

Mon petit coeur,

Dagen zijn lang zonder jou, omdat ik zoveel van je hou (ja, zo'n lieve tekst schud ik zo even uit mijn mouw)

Maandag, 1 februari..over 18 dagen is nina weer thuis. Vandaag mis ik jou veel en jullie (fabsie en rickieboy)ook Ik ben nog erg moe omdat ik vorige week erg ziek ben geweest maar heb geen zin meer om niets te doen dus ben lekker aan de slag gegaan. Uni was weer druk, wel interessant maar een beetje te veel van het goede.

Ik heb een mail van rick binnen over alle avonturendie ik met veel plezier lees terwijl de rest van mijn groepje aanexperimental research werkt..een goede verdeling lijkt me zo (delegeren is namelijk ook een hele taak)

Nu ben ik lekker boven op mijn kamer heb zelfs (eigenlijk tegen mijn zin in) al gesocialized met mijn huisgenoten..wat moet je anders als ze ook in de keuken zijn, hahaha

Zaterdag was erg gezellig lekker met Marieke bijgekletst, de 9 straatjes gezien en daarna met Bart Parijs besproken. Bart heeft er net als ik super veel zin in, hij wil misschien 2 maanden gaan maar geeft aan dat hij hetniet erg vindt om een maand alleen het appartement te hebben.Klinkt goed...

Laura heeft me gesmsed, dus wie weet ga ik daar vrijdag mee lunchen, we shall see..Ztaredag komt suzy langs en ga ik daariets mee drinken in Tilburg, dus ik heb in ieder geval een leuk weekend.

Mis je veel hier nu, het lijkt me idd een goed idee om samen te gaan wonen. Dus dat lijkt me bij deze geregeld

Wink

Ik hou je op de hoogte lieve nina!

Muchos besos,

Iris

Ps: Ik heb aangegeven in antigua te zijn, want het sneeuwt hier te erg!!!

Reacties

Reacties

Nina

Hi Mooierd,

Bedankt voor je verhalen. Ik heb een mega leuke jongen leren kennen, zit nu naast me en heeft net internet voor me geregeld zodat ik je iets kan sturen..Echt een heerlijk gevoel.

Love you
Xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!