lifewithoutmysister.reismee.nl

Dinsdag

Dinsdag, vandaag zou ik lekker kunnen relaxen en 's avonds met Laura gaan eten...zou dat is het juiste woord.Gistereochtend werd ik wakker en voelde ik me 5 jaar, mijn spieren doen zeer het lijkt alsof iemand tegen mijn hoofd aanslaat...dit gaat niet helemaal goed. Ik weet dat vandaag een lange dag gaat worden, een dag waarop ik mega chagerijnig ben om het feit dat ik weet dat ik ziek ben, naar de dokter moet en van alles moet afzeggen wat ik graag doe.

Nina stuur mij een verhaal over argentinie en hoe mensen in armoede moeten leven, op dat moment ben ik niet medelevend ik heb even helemaal genoeg aan mezelf. Ja, een ecte 5 jarige...Ik besluit niet zoveel van me te laten horen, maar kom hier toch op terug omdat ik nina veel mis.

Vandaag ga ik s ochtend naar de dokter. Hij denkt grappig te zien door te zeggen: 'Heb je verteld dat je hier heen zou komen, want anders is het nooit zo druk' (ik ken deze grap al als, maar lach beleefd). Ik zeg tegen hem: Het kan ook zijn dat iedereen u komt zien, omdat u zo grappig bent...ik zie onze dokter iets wat verlegen worden. Zo denk ik, dat heb ik weer bereikt vandaag. Ik ga naar huis met 10 dagen medicijnen, dit is niet zo best want anders is het 7 dagen. Maar ik spreek met mezelf af dat ik donderdag weer naar college ga, een gedachte die me enorm opvrolijkt.

Later ga ik slapen, ik probeer mijn date nog te bellen (maandag ook al maar meneer neemt niet o, waar ik hem over vervloekt heb). Vandaag neemt hij wel op maar hij is bij een vriend, ik kap het gesprek snel af want dat vind ik irritant. Ondank dat ik denk dat ik niet moe ben word ik even later wakker en is het etenstijd (wat een timing).

S middags ga ik monkey business kijken, dat vrolijkt enigzinds wel op...ik maak me zorgen omdat ik een e-mail heb gehad van de studentenpool dat ik morgen ben ingedeeld (terwijl ik gisteren al had gebeld om te zeggen dat ik ziek was) gelukkig zag ik net op mijn mail dat hun een foutje hadden gemaakt. Maar goed...ik ga nina's reisschema bekijken. Talloze engelse dierennamen komen voorbij waar ik nog nooit van had gehoord, het is tijd om mijn engelse kennis wat op te frissen en ik zoek alle dieren via wiki of google op (time is not an issue at the moment). Als ik aan de reis denk en mijn ogen dicht doen zie ik kilometer gestrekt oerwoud, schitterende gekleurde vogels en watervallen zo groot dat je je af vraag of deze echt zijn. Later nemen we een houten kanoe en varen we over een smal riviertje waar we ineens een heel stel krokodillen in het water zien liggen, langs de oever kruimpt een reuzachtige slang en tussen de struikel zien we twee grote katachtige ogen naar ons kijken, het is een luipaard.

De reis van Ninalijktme super indrukwekkend en met dat idee gaik een berichtje voor haar achterlaten om te zeggen dat ik hoop dat ze echt van deze reis geniet, ze heefthet verdient.

Vanavond ga ikgoed uitrusten en tv kijken, hopelijk over het amazone gebied...

Reacties

Reacties

Nina

Hi Mooierd,
Oke doe voor de komende 2 dagen maar je ogen dicht en zie mij zitten in een hete truck, met allemaal nieuwe mensen op en neer bolderen en ´s avonds slapen op een dun matje wat ik net zelf ben gaan kopen...Dat wordt mijn leven. Nu gelukkig eerst een tangoshow, en als ik de 2 dagen overleef zie ik de watervallen...

Zussie, hou van je! Mis je ook al.

Xx Nina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!