lifewithoutmysister.reismee.nl

Zaterdag

Zo...mijn eerste verhaaltje voor mijn sister in Argentina...Ik hoop dat het allemaal bevalt bij je. heb net een kaartje van Rickie ontvangen, echt lief dank je! Had/heb ook meer dan genoeg tijd om het te bekijken want mijn date is, ja...voor de verandering weer eens laat. Soms vraag ik me echt af waar mannen goed voor zijn (ow ja, wie moet er anders het afval buiten zetten, hahaha)

Life is not to excited around here, aangekomende week ga ik met Laura eten en naar een feestje vanmijn studieverenigingen en ikmag wel zegen dat dat de highlights van mijn week zijn. Let's hope that's different for you!

Gelukkigga ik asvrijdag naar Marieke daar heb ik wel heel veel zin in en Jo komt morgen eten dus dat is ook gezellig. Ondertussen ga ik zo een beetje afronden zodat ik me er mentaal opvoor ga bereiden datik die date zo dadelijk op eet...mij laten wachten, AHHH!!Mannen!

Tsja, en jullie daar lekker tussen de guapos...That's the way the cookie crumbles!

Tot snel lieve Nina!

Besos,

Iris

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!